dinsdag 14 juli 2009

Balancer Home Video

Laat een video- en fotoreportage maken van
eenonvergetelijk moment. Doopfeest, verjaardagfeest, toneel, bruiloft, jubeleum, presentatie, sport, optreden, voordracht, kindertijd, opendeurdag, huisdieren en zovele ander mooie
evenementen bewaren voor het leven !!!

IK WIL GRAAG VOOR U FILMEN !

Heb je nog video-opnames van vroeger?
Met de nieuwste technieken zal ik ze corrigeren en bewerken tot een beter resultaat voor later om voor als geschenk
te geven. Wat zal u ervan denken om
deze opnames op DVD te laten "overzetten"?

Van uw fotoalbum kan ik een digitale diareportage op DVD , videocassette
of een website kan ik voor u maken,
zodat uw reportage
wereldwijd zichtbaar wordt.

Een vereeuwiging van broze foto's als herinnering voor het
leven en geschenk voor de familie.
Ik breng muziek op de achtergrond, U kan
de foto's voorzien van jouw gesproken
uitleg.
Graag zetten we er tekst en datum bij.

IK VERZORG JOUW DIGITALE VERSIE
MET LIEFDE VOOR MIJN JOB !!!

Balancer Home Video
Maurice Verdoncklaan 77
9050 Gent

Tel. 0484 767 460

Uw cameraman:
MisHin YouRri

Geen opmerkingen: